Identitate vizuala (creare logo)

Elementele de identitate vizuala ale unei companii trebuie sa evidentieze misiunea, valorile si obiectivele acesteia. Logo-ul este primul element cu care un potential client intra in contact si in jurul caruia se contureaza intreaga imagine a unei afaceri atat online, cat si offline. Un logo de calitate trebuie sa fie usor de retinut si sa ii ajute pe clienti si potentialii clienti sa identifice rapid afacerea ta, domeniul de activitate, produsele sau serviciile pe care le comercializezi.

Din 2004, am realizat sute de logo-ul pentru companii din cele mai variate profile, de la imobiliare, imbracaminte si incaltaminte, electrocasnice, pana la domeniul medical, muzica, IT sau transport. Pentru a reusi sa identificam cele mai importante elemente ale companiei clientilor, primul pas in procesul de realizare a unui logo este analiza domeniului de activitate al clientului, la care adaugam preferintele clientului in ceea ce priveste forma logo-ului (grafic, text sau ambele), culoarea sau font-ul. Odata obtinute aceste informatii vitale pentru identitatea vizuala a unei firme, realizam mai multe variante de design, la care aducem modificari in functie de preferintele clientului.

Stim ca logo-ul este elementul care va aparea atat pe site-ul companiei, cat si in antentul contractelor incheiate, pe carti de vizita, brosuri, pliante, cataloage sau alte materiale promotionale, de aceea avem grija ca acesta sa fie vizibil in orice format si pe orice fundal.