#Logo #WebSite #MagazinOnline #SocialMedia

Cat costa un logo profesional?

Beneficiile pe care le aduce un logo profesional unei afaceri ar trebui sa fie elementul dupa care se axeaza antreprenorii online - castiga increderea clientilor, ajuta la crearea unei legaturi emotionale fata de brand si nu in ultimul rand transmite cele mai importante atuuri ale companiei. Pretul unui logo variaza in functie de mai multe elemente precum experienta designer-ului, complexitatea logo-ului, orele de munca necesare dezvoltarii acestuia si multe altele.

Un logo scump nu inseamna ca este neaparat mai bun, la fel cum un logo ieftin poate ajuta afacerea sa se transforme intr-un brand. De exemplu, logo-ul Nike a fost creat de catre Caroline Davidson in 1971 contra sumei de doar 35 de dolari. Cu toate acestea, este unul dintre cele mai puternice, usor de retinut si unice logo-uri. Acesta reprezinta aripile statuii zeitei grecesti a victoriei, semnificatie care se potriveste perfect in domeniul in care activeaza brandul Nike.

La polul opus se afla olimpiada de la Londra din 2012. Desi logo-ul creat special pentru acest eveniment a costat nu mai putin de 400.000 de lire, a starnit o serie de controverse. Locuitorii din Iran afirmat ca unele documente dovedesc faptul ca logo-ul include cuvantul Zion.

Rolul unui logo este de a crea o legatura intre clienti, potentiali clienti si companie. Un designer profesionist stie ca trebuie sa urmeze o serie de pasi pentru a crea un logo simplu, unic, usor de retinut, dar in acelasi timp reprezentativ domeniului de activtate:

1. Discutia initiala cu clientul.
2. Documentare.
3. Schitarea ideilor.
4. Conceptualizare.
5. Trimiterea mai multor variante de design clientului.
6. Realizarea modificarilor solicitate de client.
7. Trimiterea variantei finale.

Trebuie sa ai in vedere inca de la inceput ca scopul tau nu este de a avea un logo, ci de a dezvolta un brand, iar logo-ul reprezinta o modalitate prin care iti poti atinge mai usor obiectivul. Logo-ul tau va aparea in multe locuri, de la site pana la carti de vizita sau materiale promotionale.

In concluzie, pretul unui logo nu conteaza atat de mult, atat timp cat acesta respecta valorile companiei. Un logo ieftin poate ajuta o firma sa se transforme intr-un brand, la fel cum un logo al carui pret a fost foarte ridicat, poate atrage controverse in randul clientilor si potentialilor clienti.

Optimizare SEO by SEOElite

Web Design realizat de DowMedia

Gazduire Web by BugetHost

© Toate drepturile rezervate - Dow Media Consulting SRL - Splaiul Independentei 202B, Bucuresti, Sector 6
cloud-synckeyboardlaptop-phone