In mediul de afaceri, comunicarea intre companie si client poate fi realizata prin mai multe canale: fata-in-fata, telefonic, pe email, prin intermediul site-ului, al retelelor de socializare sau al blog-ului. Cel mai important element este felul in care este realizata aceasta comunicare, canalul fiind mai putin important. Felul in care transmiti informatia, modul in care stucturezi mesajul, cuvintele utilizate - toate aceste elemente trebuie foarte atent stabilite si in concordanta cu profilul companiei.
Dupa o analiza detaliata a domeniului de activitate al clientului, identificam cele mai importante elementele si dezvoltam strategia de copywriting care sa evidentieze valorile companiei si care sa castige increderea clientilor. Continutul de calitate este o componenta esentiala atat pentru clienti, cat si pentru obtinerea unei pozitionari bune in motoarele de cautare. De aceea, serviciul de copywriting pe care il propunem include actiuni complexe de optimizare pentru motoarele de cautare.
Serviciul nostru de copywriting presupune:
- analiza domeniului de activitate al clientului;
- structura textelor
- redactarea textelor - articole, interviuri, discursuri, newslettere, oferte, descrieri servicii sau produse.